Wuwua - Trzyha


Wuwua

Ref:
Kto jest super i kto moc ma? – Wuwua
Jak nazywa się miejscówka ta? – Wuwua
Kto ci do myślenia da? – Wuwua
Skąd jest hadohadoha? – Wuwua

Dobra ta miejscówka, jest pełna moich braci
Nie chodzi o forsę, szacunkiem się płaci
Każdy z nich da Ci 3ha
Nie my bogaci, kto nas nie słucha ten traci
Wszystko teraz uważaj, bo 3ha jest blisko
Wuwua to domowe ognisko
Nie disco, jak kurwa rykowisko
Ulice Warszawy, nie ulice San Francisco
Jestem … i mam rymy młode
Więc sprawdź mój styl, bo nie idę na ugodę
Jestem z Warszawy i kocham przyrodę
Jeśli szukasz frajera to nie szukaj go we mnie
Nie wyzywaj - mojego imienia na daremnie

Ref.

Warszawa to stolica [-tak tutaj masz rację]
Nie jestem chirurgiem, co robi operacje
To ja wprowadzam ziemię w rotacje
Sprawdź to, nie wiesz to narracje
Tylko z Tedeefem wchodzę w kooperację
Jeśli chcesz możesz postać mieć mistyczną
To nie żaden kant D U B
Weź powiedz kumplowi, żeby przestał
Teraz Wuwua wchodzi na piedestał
3ha funky, jointy mystic Molesta
Akcja spontaniczna jak wielka orkiestra
Świątecznej pomocy człowieku, więc przestań
Trzymaj się krzesła i uważaj żebyś nie spadł
Z wrażenia
Tu mam mikrofon i coś do powiedzenia (enia enia enia)
Styl wolny znaczy – improwizacja
3ha kiepski
Warszawska formacja hip hopowa nacja nuklearny chłop aktywizacja
Wuwua, następna stacja, 3ha to nasza reprezentacja

Ref.

Stylistyka warszawska, nie nowojorska
Nikt nie zapomina, Wuwua to Polska
Rzecz prosta, wiesz jak każdy brat i siostra
Jestem MC nie spikerem jak Losta
Więc pozostaw mi kwestię rymowania
Jestem skurwysynem nie do …
I zasłania mnie moje pole siłowe
Strzał z mikrofonu trafia prosto w twoją głowę
Gotowe
To są klimaty hardcore’owe
Tu mam mikrofon więc sprawdź jego mowę
Jestem C U P i trzymam kierownicę
Tedeef jest obok i podaje mi prawicę
To jest stolica i jej okolice, Warszawa jest nasza, jak nasi rodzice

0 komentarze:

Prześlij komentarz